Fizetési és szállítási információk

  1. Szállítási költség:
  • A szállítási költség 1355 Ft, a szállítást a DPD Hungária Kft. munkatársai végzik.
  • Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  • Az adatok megadását követően Felhasználó a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  • Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
  • Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
  • Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  • Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
    • A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
    • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül a szerződés tárgyát képző termékek elkészítésére való tekintettel.
    • Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
    • Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
    • Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
    • Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
    • A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

3. Egyéb fizetési és szállítási információk

FIZETÈS

Webshopunkban történő rendelés végösszegének kiegyenlítése kizárólag előre utalással történhet. A megrendelt áru kézbesítését a rendelés ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követő 10 munkanapon belül indítja a Szolgáltató. Kivételt képeznek azon termékek, melyek termékaloldalán feltüntetésre került, hogy adott termék csak a vevő egyedi rendelésére készül el, raktárkészetet Szolgáltató nem tart azokból. Ezen termékek esetében a szállítás a rendelés ellenértékének beérkeztét követő maximum 3 héten került kiszállításra Vásárló részére.

A rendelés leadását követően automatikus e-mailben tájékoztatja Szolgáltató Vásárlót a banki átutalás részleteiről (kedvezményezett neve, bankszámlaszáma, fizetendő összeg, közleményben feltüntetendő azonosító). Az e-mail megérkeztéig kérjük, ne indítsa el a banki átutalást!

 

SZÁMLA

Szolgáltató a megrendelt termékekről a vásárló részére, a kifizetés igazolására, számlát állít ki. A kiszállított áru számláját a csomagban találja, amely tartalmazza az esetleges szállítási és csomagolási költségeket is – amennyiben ez esedések, erről a vásárlási folyamat során külön tájékoztatást kap a vásárló.

KISZÁLLÍTÁS

A termékek házhozszállítását a DPD futárszolgálat végzi.

A kézbesítés a DPD Futárszolgálat Általános Szerződési Feltételei szerint történik.

Személyes átvételre Szolgáltató nem biztosít lehetőséget.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

Megrendelések teljesítése a vásárlás végösszegének banki átutalással történő kiegyenlítését követően körülbelül 10 munkanapot vesz igénybe.

CSOMAG ÁTVÉTEL

Átvételkor kérjük győződjön meg a csomag sértetlenségéről! Ha a Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. A csomag szállítása során felmerülő esetleges sérülésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget! Amennyiben a csomagoláson található sérülés a termék minőségére, állapotára is negatív hatással bír, úgy a hibát lehetőség szerint javítjuk, a terméket cseréljük -sérülésmentes állapotban és számla ellenében- az Általános Szerződési Feltételekbe foglaltak szerint! Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

További információt az Általános Szerződési Feltételekben talál!