Rendelés menete

Rendelés menete

  1. Vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
  2. Megvásárolni kívánttermék nevére vagy képére kattintva megjelenik a termékaloldal, ahol részletes információk találhatók az adott termékről.
  3. Adott termékaloldalon beállítható a rendelni kívánt termék mennyisége.
  4. Egyes termékek esetében a vásárlónak lehetősége van beállítani a rendelni kívánt termék színét, méretét, hosszát, illetve egyéb megjegyzéseket adni a termékre vonatkozóan.
  5. Ezt követően a Vásárló kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” linkre kattintva (A képernyő jobb felső sarkában található ikonra vagy feliratra kattintva.).
  6. Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot.
  7. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint a Vásárló.
  8. A vásárló megadhatja kedvezményre jogosító “kuponkódját”, amennyiben rendelkezik ilyennel.
  9. Vásárló kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot:
    • Fizetési módok:
      • Előre fizetés átutalással bankszámlánkra: K&H Bank, Turi Attila István 10400339-86685354-57521012
    • Szállítási költség:
      • Házhozszállítás DPD Futárszolgálattal történik, előre fizetéssel: 1500 Ft
      • Szállítási idő: rendelés megérkeztét követően maximum 10 munkanapon belül (kivéve azon termékek körében, melyek termékaloldalán fel van tüntetve, hogy külön kérésre történik a gyártásuk, ezen termékeknél Vásárlóval külön egyeztetés történik a megadott elérhetőségei egyikén)
  1. Az adatok megadását követően Vásárló a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
  2. Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  3. Adatbeviteli hibák javítása: Vásárló a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  4. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A Szolgáltató által üzemeltetett webshopban leadott rendelések feldolgozása munkaidőben történik (hétköznapokon 8 és 17 óra között). Megrendelések leadására ezen időszakon kívül is van lehetőség, ezeket a rendeléseket Szolgáltató a következő munkanapon dolgozza fel. A megrendelés teljesítésének részleteiről Szolgáltató minden esetben megadott e-mailcímén tájékoztatja a vásárlót.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató a Vásárló felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, és egyeztetni a rendelés leghamarabbi teljesítésének lehetőségéről.

Szolgáltatónak nem áll módjában felelősséget vállalni az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!